جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ 
  • کد خبر : ۳۳۱۲
مراسم تودیع و معارفه مسؤل بازرسی شهرداری آبسرد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد ؛مراسم تودیع آقای جعفری و معارفه آقای جهرانی به عنوان مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری آبسرد با حضور مهندس شرفی معاون مدیر کل بازرسی استانداری،مهندس داوریان مشاورحقوقی استانداری تهران و هیئت همراه ، اعضای شورای اسلامی ،شهردار و معاون شهردار در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
سید محمد رفیعی طباطبایی شهردار آبسرد با تاکید بر اینکه آگاهی و شناخت از مشکلات حین انجام کارهای اجرایی، تجزیه و تحلیل وظایف مدیران، اموزش مستمر کارکنان، پیشگیری از تخلفات و رسیدگی به درخواست های شهروندان از مهمترین وظایف بازرسی است، اظهار داشت: دستگاه بازرسی در نظارت، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری جایگاه ویژه ای دارد و در مسیر انجام دقیق و قانونی وظایف شهرداری موثر است.
وی  گفت: وجود دستگاه های نظارتی به منزله تسهیل در اجرای امور، افزایش دقت و تلاش جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و نقش مهم و موثری در راستای قرار گرفتن دستگاه های اجرایی در مسیر درست دارد‌.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و حسن عملکرد آقای جعفری مسئول پیشین ، آقای جهرانی به عنوان مدیر جدید بازرسی و رسیدگی به شکایات و ازریابی عملکرد شهرداری آبسرد منصوب شد.






امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0